INFORMATII FACILITATI HOTEL
Cazare
In prima zi de sejur cazarea incepe numai de la ora 16:00.
Eliberarea camerei
Potrivit conditiilor cunoscute trebuie sa eliberati camera la ora 12.00. Daca doriti sa eliberati camera mai tarziu sau sa va prelungiti sejurul, va rugam sa verificati la receptie disponibilitatea cu 24 h inainte, posibilitatile şi costul acestui serviciu. Daca din pacate nu va fi posibil, va rugam sa nu insistati pentru ca sigur nu exista aceasta posibilitate si alt oaspete asteapta camera pe care trebuie dvs sa o eliberati.
Aer Conditionat
Temperatura din camera poate fi ajustata de catre dvs. în fiecare camera individual. Dupa punerea cardului de acces in camera în economizer puteti seta temperatura manual prin selectarea temperaturii dorite pe butonul AC on / off si selectand intensitatea fluxului de aer .
Electricitatea
La sosire, veti primiun card de acces in camera. Acest card va ofera atat accesul in camera, cat si activarea sursei de energie electrica din camera dumneavoastra. Va rugam sa activati sursa de energie electrica prin punerea cardului în economizorul de lânga întrerupatorul de lumina. La iesirea din camera va rugam sa scoateti cardul din economizor.
ATM
Exista un bancomat in holul receptiei hotelului.
Terasa bar Junona
Barul nostru este deschis în fiecare zi între orele 07:00 şi 23:00. Servirea se face exlusiv pe terasa.
Terasa restaurant A La Carte Junona
Restaurantul a la carte Junona situat la parter este cu specific international si este deschis in fiecare zi intre orele 13:30-16:30 pentru pranz si 18:30-23:00 pentru cina. Servirea se face exlusiv pe terasa
Micul Dejun
Micul dejun este servit zilnic între 07:00 – 10:40 pe terasa restaurantului Jupiter care este situată la parter.
Serviciu copiere
Oferim 24 de ore/zi serviciu de fotocopiere. Va rugam sa cereti detalii la receptie.
Telephone /Telefon
Formati 333 pentru receptie hotel si 355 pentru receptie spa. Formati 0 (zero) pentru o linie exterioara. Formati direct numarul de la camera la care doriti sa sunati. Pentru apelurile internationale formati 0 (zero) + codul international al tarii + numarul de telefon.
Politica animale de companie
Animalele de companie nu sunt permise în hotelul nostru.
FACILITATILE ZENITH SPA SI PISCINA EXTERIOARA RAMAN INDISPONIBILE PANA LA NOI DECIZII ALE AUTORITATILOR
SERVICII SUPLIMENTARE CU PLATA
TELEFON
SERVICII DE MASAJ
SERVICII DE COSMETICA
PISCINA EXTERIOARA
UTILIZARE SEZLONGURI LA PLAJA
ACCES FACILITATI IN CENTRUL SPA
(SAUNA USCATA, SAUNA UMEDA, SALINA, JACUZZI,
FITNESS CORNER)
SERVICII SUPLIMENTARE FARA PLATA
INTERNET WIFI
SEIF
T.V
CABLU TV
AER CONDITIONAT
USCATOR PAR
COSMETICE IN CAMERA (SAMPON, GEL DE DUS, SAPUN, CASCA DE DUS)
TRUSA DE CUSUT
BURETE LUSTRUIT PANTOFI
PAPUCI SI HALAT
JOCURI DISTRACTIVE (TABLE , SAH,CARTI DE JOC – DOAR IN RECEPTIE)
APEL DE TREZIRE LA CERERE
OBTINEREA LEGATURILOR TELEFONICE
PREDAREA CORESPONDENTEI TURISTILOR
PASTRAREA OBIECTELOR UITATE SI ANUNTAREA TURISTILOR
PASTRAREA BAGAJELOR IN CAMERA DE BAGAJE A HOTELULUI
MATERIALE INFORMATIVE, BROSURI
INFORMATII PRIVIND MIJLOACELE DE TRANSPORT
COMENZI DE TAXIMETRE
LOCURI DE PARCARE (DOAR IN PARCAREA HOTELULUI IN LIMITA DISPONIBILITATILOR)
TARIFE APELURI NATIONALE
| Tarif (Euro/minut) | |
In perioada de varf *
| In afara perioadei de varf ** | |
Apel intrajudetean in reteaua Telekom Romania | 0,027 | |
Apel interjudetean in reteaua Telekom Romania | ||
Apel catre retele nationale de telefonie mobila | 0,135 | 0,135 |
Apel catre reteaua mobila Telekom Romania | 0,027 | |
Intrajudetean (apel catre alte retele de telefonie fixa) | 0,0492 | 0,0453 |
Interjudetean (apel catre alte retele de telefonie fixa) | 0,0540 | 0,0453 |
*Perioada de varf: Luni – Vineri 08:00 – 18:00.
**In afara perioadei de varf: Luni – Vineri 18:00 – 08:00, Sambata, Duminica si Sarbatorile Legale 00:00 – 24:00.
TARIFE APELURI INTERNATIONALE* | ||
Zona | Tarif (Euro/minut) | |
Catre retele fixe | Catre retele mobile | |
Moldova | 0,12 | 0,19 |
UE | 0,0999 | 0,30 |
SUA si Canada | 0,0999 | |
Restul Europei | 0,22 | 0,35 |
Orientul Mijlociu, Australia | 0,35 | 0,55 |
Asia | 0,45 | 0,70 |
Africa, America Centrala si de Sud | 0,30 | 0,45 |
Restul lumii | 0,90 | 1,00 |
*Tarifele sunt aplicabile atat pentru planul tarifar Standard, cat si pentru planul tarifar „Tarif Unic”.
LISTA COMPLETA A TARILOR PENTRU FIECARE ZONA
Zona | Destinatia |
Moldova | Moldova |
UE, SUA si Canada | Andorra, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Feroe, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Groenlanda,Ins Canare Spania, Irlanda, Islanda, Israel, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Monaco, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ungaria, Vatican City, Canada, S U A Alaska, S U A Hawaii, SUA Puerto Rico, S U A Virgine Am, Statele Unite |
Restul Europei | Albania, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia Hertegovina, Georgia, Gibraltar, Macedonia, Rep Srpska, Rusia, Serbia Muntenegru, Ucraina |
Orientul Mijlociu, Australia | Algeria, Arabia Saudita, Australia, Bahrain, China, Coreea Sud, Egipt, Emir Arabe Unit, Hong Kong, Iordania, Iraq, Japonia, Kuwait, Liban, Libia, Macao, Maroc, Noua Zeelanda, Oman, Palestina, Qatar, Singapore, Siria, Taiwan, Thailanda, Tunisia |
Asia | Afganistan, Bangladesh, Buthan, Cambodgia, India, Iran, Kazakhstan, Kyrghistan, Laos, Mongolia, Myanmar, Nepal, Pakistan, Reunion, Seychelles, Sri Lanka, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Vietnam, Yemen |
Africa, America Centrala si de Sud | Africa Centrala, Africa de Sud, Angola, Antigua Barbados, Antilele Olandeze, Argentina, Aruba, Bahamas, Barbados, Belize, Benin, Bolivia, Botswana, Brazilia, Burkina Faso,Burundi, Camerun, Cape Verde, Chile, Ciad, Coasta Fildes, Columbia, Congo, Costa Rica, Dominica, Ecuador, El Salvador, Eritreea, Etiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Grenada, Guatemala, Guineea Ecuat, Guyana, Haiti, Honduras, Ins Bermude, Kenya, Lesotho, Madagascar, Malawi, Mali, Mauritania, Mexic, Montserrat, Mozambic, Namibia, Nicaragua, Niger, Nigeria, Panama, Paraguay, Peru, Rep Dem Congo, Rep Dominicana, Rwanda, Senegal, Sierra Leone, St Kitts Nevis, St Lucia, St Pierre Miq, St Vincent, Sudan, Surinam, Swaziland, Tanzania, Togo, Trinidad Tobago, Turks/Caicos, Uganda, Uruguay, Venezuela, Zambia, Zimbabwe |
Restul lumii | Ascension, Cayman, Djibouti, Guadelupa, Guineea, Guyana Franceza, Liberia, Martinica, Sao Tome, St Helena, Anguilla, Brunei, Casey, Comore, Cook, Coreea R P D, Cuba, Davis, Diego Garcia, East Timor, Falkland Malvine, Fiji, Filipine, Guam, Guineea Bissau, Indonezia, Jamaica, Kiribati, Macquarie Ins, Malayezia, Maldive, Mariane Spain, Marshall, Mauritius, Mawson, Mayotte, Micronezia, Nauru, Niue, Norfolk Ins, Noua Caledonie, Palau, Papua New Guinea, Polinezia Franceza, Samoa Americana, Samoa Vest, Solomon, Somalia, Tokelau, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Virginele Brit, Wallis Futuna |
ZENITH TV INFO CHANNEL | ||||
1.TVR 1 | 23.PRO CINEMA | 45.DIGI SPORT 2 | 67.TV PAPRIKA | 89.DEUTSCHE WELLE |
2.TVR 2 | 24.AXN | 46.SPORT.RO | 68.COMEDY CENTRAL EXTRA | 90.PRO SIEBEN |
3.PRO TV | 25.AXN SPIN | 47.EUROSPORT 1 | 69.E!ENTERTEIMENT | 91.RTL |
4.ANTENA 1 | 26.AXN WHITE | 48.EUROSPORT 2 | 70.FINE LIVING | 92.RAI 3 |
5.PRIMA TV | 27.AXN BLACK | 49.AUTOMOTO SPORT | 71.TRAVEL MIX | 93.M2 EUROPE |
6.KANAL D | 28.TV 1000 | 50.BOOMERANG | 72.FASHION TV | 94.PRO TV HD |
7.NATIONAL TV | 29.DIVA | 51.CARTOON NETWORK | 73.MTV | 95.ANTENA 1 HD |
8.NEPTUN TV | 30.FILM CAFE | 52.DISNEY CHANNEL | 74.KISS TV | 96.TRAVEL CHANNEL |
9.HAPPY TV | 31.N/A | 53.DISNEY JUNIOR | 75.MOOZ TV | 97.ENTERTEIMENT HD |
10.ANTENA STARS | 32.TNT | 54.MINIMAX | 76.ZU TV | 98.XXX-ADULTS ONLY * |
11.ROMANIA TV | 33.FILM+ | 55.MEGAMAX | 77.MUSIC CHANNEL | 99.XXX-ADULTS ONLY* |
12.REALITATEA TV | 34.CINEMAX | 56.NICKELODEON | 78.U TV | 100. XXX-ADULTS ONLY* |
13.B1 TV | 35.CINEMAX 2 | 57.N/A | 79.VH 1 | 101. XXX-ADULTS ONLY* |
14.DIGI 24 | 36.HBO | 58.DISCOVERY CHANNEL | 80.VH 1 CLASSIC | 102. XXX-ADULTS ONLY* |
15.ANTENA 3 | 37.HBO 2 | 59.HISTORY HD | 81.HIT MUSIC | 1.RADIO EUROPA FM |
16.NASUL TV | 38.HBO 3 | 60.VIASAT HISTORY | 82.ETNO | 2.RADIO DIGI FM |
17.NATIONAL 24 | 39.TLC | 61.VIASAT EXPLORER | 83.TV E | 3. RADIO DANCE FM |
18.LOOK TV | 40.DOLCE SPORT 1 | 62.VIASAT NATURE | 84.FRANCE 24 | 4. RADIO MUSIC FM |
19.LITORAL TV | 41.DOLCE SPORT 2 | 63.NATIONAL GEOGRAPHIC | 85.TV 5 MONDE | |
20.TVH | 42.DOLCE SPORT 3 | 64.DIGI WORLD | 86.CGTN | |
21.ACASA TV | 43.DIGI SPORT 4 | 65.DIGI LIFE | 87.CNN | |
22.PRO GOLD | 44.DIGI SPORT 1 | 66.FOOD NETWORK | 88.BLOOMBERG |
CANALE TV
CANALELE TV 99-104 SUNT CODATE;PAROLA O PUTETI AFLA DE LA RECEPTIA HOTELULUI
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE A SEIFULUI
1.Deschiderea seifului
Introduceti codul (codul din fabricatie este 123 sau 159) si apoi apasati pe tasta “A”.
La fiecare actionare de tasta se aprinde lumina de control galbena si se aude un semnal sonor. Daca codul introdus a fost corect, se va aprinde lumina de control verde. Pentru a deschide seiful rotiti roata intr-un interval de 5 secunde in sensul acelor de ceasornic si dupa aceasta deschideti usa seifului.
Atunci cand se aude un semnal sonor, iar lumina de control galbena incepe sa lumineze intermitent cu o frecventa rapida, s-a introdus un cod gresit. Daca de 3 ori se introduce un cod gresit, timp de 20 de secunde tastatura nu mai preia nici un fel de comenzi. Daca si dupa aceea codul se introduce de 3 ori la rand gresit, timp de 5 minute tastatura nu mai preia nici un fel de comenzi.
2.Inchiderea seifului
Inchideti usa si rotiti roata in sens contrar acelor de ceasornic.
3.Schimbarea codului
Deschideti seiful si apasati pe tasta rosie (din apropierea balamalei). Se va aprinde lumina de control galbena si va lumina continuu. Introduceti acum, intr-un interval de 30 de secunde, un cod format din 3 pana la 8 cifre si apasati in continuare pe tasta “A”. Daca la introducerea codului lumina de control galbena lumineaza intermitent cu o frecventa rapida, s-a introdus un cod fie prea scurt, fie prea lung. Repetati procesul de schimbare a codului.
REGULI MINIME PENTRU OASPETII HOTELULUI PRIVIND APĂRAREA ÎMPOTRIVA INCENDIILOR
– la sosire se studiază planul de evacuare în caz de incendiu, care trebuie sa se găsească afişat pe partea interioară a uşii camerei.
– se identifică traseele de evacuare faţă de camera ocupata şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
– in cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător obiecte, se informează de indata personalul de la recepţie.
– cartela de la camera de cazare se amplasează în economizor.
– se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.
– se verifică pozitionarea scarii de evacuare si distanta pana acolo.
– se verifică modul de oprire a sistemului de ventilare si climatizare a camerei (în timpul unui incendiu camera de hotel în care vă aflaţi poate fi inundată cu fum şi gaze toxice dacă nu se întrerupe funcţionarea respectivelor instalaţii).
– dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, la acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie.
– pentru evacuarea de la nivelurile superioare ale clădirii se folosesc întotdeauna scările de evacuare. Este interzisă folosirea liftului, acesta putându-se bloca la nivelul incendiat.
– dacă incendiul nu este în propria cameră, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă.
– la părăsirea camerei, trebuie sa fie luata cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi oaspetele trebuie sa se întoarcă în cameră.
– pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenta cu acesta.
– in situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseala cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseala este mai puţin afectată.
– in cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu prosoape ori cearceafuri umede.
– se procedează la anunţarea prin orice mijloace a serviciilor de urgenta privind poziţia în clădire. Aceasta pozitie se va semnala şi de la fereastra camerei ocupate.
– pentru anuntarea unui incendiu sau altor situatii de urgenta evidente apelati 112.
REGULI PRIVIND UTILIZAREA PARCARII HOTELULUI ZENITH
- Parcarea hotelului dispune maxim 85 locuri disponibile.
- Spațiu este destinat exclusiv parcarii gratuite a autoturismelor persoanelor cazate in hotel, in limita capacitatii precizate.
- Accesul in parcare este permis numai dupa efectuarea cazarii si numai cu precizarea numarului camerei si predarea tichetului completat cu numarul de inmatriculare .
- Accesul este strict controlat si se acorda pe principiul “primul venit – primul servit”, numai in functie de numarul locurilor libere la momentul sosirii.
- In nici o situatie nu pot fi rezervate sau blocate locuri de parcare, nici la receptie si nici la supraveghetorii parcarii.
- La iesirea din parcare, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut/blocat, la intoacere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri libere.
- Va rugam sa nu oferiti bani paznicilor pentru incalcarea regulilor precizate. Nu veti face decat sa-i ajutati sa-si piarda locul de munca, parcarea fiind permanent supravegheata video.
- La parcare asigurati-va ca pozitia autoturismului Dvs. este judicioasa, ocupa un singur loc si permite manevrele necesare in perimetru, pentru intrarea – iesirea altor vehicule.
- Nu lasati autoturismul neasigurat si nu lasati obiecte de valoare la vedere sau in portbagaj.
- Hotelul nu isi asuma absolut nici o resposabilitate privind eventuale pagube determinate de nerespectarea regulilor precizate. In perimetrul parcarii nu sunt active politele de asigurare ale hotelului.
- In absolut nici o situatie supraveghetorii nu au voie sa manevreze autoturismele, sau sa pastreze cheile.
- In cazul absentei temporare a paznicului, ne cerem scuze anticipat si va rugam sa apelati numarul de telefon 0732. 121.627 (supraveghetor) sau 0732 121 606 (receptie hotel).